söndag

13 - yes!!




Whooho, ja nu e jag 13 år, men det kändes inte som det när jag vaknade i morse i en lägenhet full av flyttkartonger. Jag gick upp gjorde några smörgåsar och drack lite cappuccino. Jag trodde inte att jag skulle få presenter men jag fick ett biokort, så att jag kan se 2 filmer en batteriladdare och något om ett bankkort som jag ska få i veckan. Nu ska jag ut och äta lite mat och jag vet inte riktigt vart det blir, men jag hoppas att det blir gott.




Efter flera timmar:


Det var gott. Vi var i stan. Först var vi på Åhlens och köpte lite grejor till badrummen. Sen så åkte vi till Jensens bofhus en dansk resturang tror jag. Jag tog en kyckling meny eller nåt sånt och det kostade 199 kr och det innehöll räkcoctail (alltså en sallad), en grillad kyckling, desert och kaffe - helt okej faktiskt. Nu är jag hemma igen och imorn edet skola inte så jättekul kanske men vi kommer att ha USA tema och då kommer vi att skriva, läsa och ÄTA som i USA i 3 hela veckor OK säger jag bara.

Inga kommentarer: