lördag

Srry :)

  • Im so sorry, and I meen it. Förlåt att jag inte har skrivit i snart 2 veckor men nu e det slut med det. Det har varit lite svårt att skriva för jag har flyttat runt de här veckorna. Men nu har jag i alla fall så mycket att skriva om och jag vet inte om jag kan göra det - men ska försöka i alla fall:).

  • För det första så har vi städat vår lägenhet så då hann jag inte skriva och sen så skulle vi flytta till våra kompisar på lördag, för att lägenheten i Råsunda var bara en hyrlägenhet. Vi bodde hos våra kompisar i 3 dagar. Jag kunde ju inte skriva där för vadå ska jag ta deras dator eller? Nu i tisdags flyttade vi till ett precis nybyggt hus i Solna, Järvastaden. Det var ju nybyggt och det fanns varken telefon, internet, tv, möbler eller lampor. Ja gissa hur "roligt" det var! Så jag har inte kunnat skriva förrens idag. :(. Nu håller vi på och flyttar och det blir nog väldigt kul att få alla möbler och så.

  • Jag fyller också år imorn 13 jippie liksom, typ sist i klassen. Så lägenheten blir nästan som en födelsedagspresent. Det är en 4:a på 96 kvm plus balkong på 9 kvm. Jag hoppas att det blir en skön sommar så att man kan använda balkongen också. Sen så har jag ett rum på 13 kvm och ett eget badrum med dusch, det e det bästa av allt. Jag önskar mig ett bankkort och nya möbler, för det skulle nog gå. Fast jag får inga presenter på min födelsedag för att kortet får man inte göra förrän dagen efter att du har blivit 13. Möblerna får jag nästa helg för att annars blir det för mycket som man måste göra under bara en helg. Det blir nog bra åndå vi kan äta på någon resturang i stan.


  • Det blir en nyhet på bloggen. Jag kommer nämligen börja skriva om min vardag också. Fastän att det är en bloggtidning så tror jag att det blir kul att läsa också. Jag vet inte när jag börjar så att det kan dröja ända till december. Skriv gärna kommentarer om vad man kan ha för rubriker förutom de som jag redan har t. ex. mode o skönhet eller nöje och kultur. Men något som jag inte har.

  • Jag ska också börja i BP på torsdag det blir nog BP-2 för att det blir svårt att börja i 1 - det bästa laget. Träningarna är på Torsdagar och då har jag franska. Så jag vet inte riktigt om jag kommer att skriva då. men jag ska försöka lite grann i alla fall. :)


P.S nör jag skrev "vi" så menar jag min familj - min mamma, pappa och jag.

Inga kommentarer: