torsdag

Twilifers

Helloo all yo Twilifers.

Det kommer en nyhet i bloggen med tema Twilight. Jag kommer skriva om saker som händer i twilight "världen" och det kommer vara allt från att skådisarna har bytt frisyr till när böckerna konmmer ut och vart man kan hitta den billigaste.

Men de som inte gillar Twilight kan kolla på andra saker i bloggen. Inge tvång här inte.

Då återgår jag till de som faktiskt älskar TL. För det första. Bara för att "projektet" heter Twilifers, betyder det inte att de andra böckerna/filmerna inte kommer att vara med. Jag älskar New Moon, Eclipse och Breaking dawn med. Men Twilifers lät bättre. Dessutom är det den första boken och filmen. För det tredje. Ni hittar om det om ni går in under "Rubriker" och sedan Twilifers. Men räkna inte med 100 inlägg de första 3 dagarna. För att jag har annat att sköta också (jag menar, kolla på mitt schema).

OBS. INGEN får ta namnet. ALLTSÅ twilifers. Men aja skäms på er då. Skoja bara :P
Hare bra

Inga kommentarer: