torsdag

I taket lyser.....



Nu har jag två datorer på mitt rum så det blir mycket snabbare att skriva allt och mycket kommer det också.
Igår var vi på bio med klassen. Våran INTE-SÅ-NORMALA klass. Vi såg på "I taket lyser stjärnorna". Den är baserad på boken som Johanna Tydell har skrivit. Filmen är bra. Bara lite synd att jag missade när mamman dog. Men jag fick något väldigt väldigt äckligt på handen. Så jag var tvungen att gå ut.

Filmen handlar om Jenna som är 13 år och bor tillsammans med sin mamma, som är sjuk. Hennes mamma har cancer och då flyttar hennes jobbiga mormor in. Men Jenna har andra bekymmer, Ullis som hon hatar och Zakke som hon älskar.

2 kommentarer:

Minaya sa...

Hej. Tänkte att jag skickar en tidig Lördagshälsning till dig. Ska göra det till en tradition har jag bestämt mig för. Att sprida lite glädje :D
Hoppas din lördag blir mysig.
Kram

Minaya sa...

Hej söta. tack så jätte mkt för din fina kommentar.
Kul när folk gillar det man lagt ner sin själ på. :-D Hur är det med dig?

Idol är inte riktigt vad jag vill.. men det är ju bra för dom som vill exponera sig på det sättet :-D Jag kör min grej.

Kram