onsdag

Tack!!

Tack för kommentarerna jag fick!! Blev glad.


Annars då!

Jag gick upp vid 12. Sen så var jag ju tvungen att tvätta håret!! Så åt jag omellet, otroligt mätt blev jag. Nu sitter jag vid datorn, kommenterar som vanligt...

Jag försöker borsta tänderna nu i en timme, men kan inte slita mig från datorn!! Jag har lust att sminka mig nuu!

Jag måste säga åt mig att gå från datorn i tio minuter i alla fall. Jag mår kanon. Förutom att jag la mig kl. 3 igår.


Så här ser jag ut:
I tunikan/tröjan jag köpte på bikbok

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fin....är denfrån bikbok!!

Vill också ha en sån!!

Anonym sa...

Fin tunika :-)

Tack för fin kommentar... Älskar också den här färgen ... Så djup och skön! :-)

Hoppas du får det bäst ikväll.. Gott nytt på dig så hörs vi nästa år.. hihi Vad ska du hitta på ikväll??


Fresten, vill du kolla mitt inlägg, man kan rösta på mig på (sveriges radio) www.sr.se från imorgon kl 11.30..

Nu har jag chans att komma med på singellistan Iiiiiiiii kul!! Allt hänger på er :-D

Kram

sarasblogg sa...

Snygg!

Gott nytt år!

Anonym sa...

japp rea där me nu!!

Anonym sa...

snygg :)