torsdag

Supersöta djurisar!!

Hello, sötisar det är ni väl, här finns det också sötisar, kolla på bilderna. Jag älskar katter, jag tror jag håller på att bli galen I MEEN REALLY CRAZY. Jag kommer i håg i somras då tror jag att jag typ läste och visade foton för min katt. Jag menar hur CRAZY måste man vara?? Jag var hemma hos min kompis Ellen i dag och hon hade visst fått en hamster, ja då kan man nästan gissa vad jag gjorde hela tiden. Precis, det ända jag gjorde var att jag satt där helt själv och lekte med den där stackars hamstern. Nu funderar jag faktiskt på att skaffa en, de är så himla söta och spralliga, så man kan nästan inte hålla sig. De tar mycket mindre plats än en katt ,men de dör mycket fortare och det är inte så kul :(
Om du vill skaffa hamster så tänk på att hamstrar behöver buren för sig själv för annnars så trivs de inte där, försöker smita och blir aggressiva.

Inga kommentarer: