måndag

Bästa serien eller??











Hej, alla där ute som gillar att kolla på Tv. Jag brukar titta ganska mycket på Tv eller jag tycker att jag gör det. Gossip girl har funnits både som bok och som serie, men jag hade inte läst eller sett den. Men för några veckor sedan kollade jag på Tv, jag orkade inte byta kanal och Gossip girl började. Jag blev intagen kan jag säga. Nu tycker jag att det är den bästa serien: jag menar tummen upp för Gossip girl.

Den handlar om New Yorks överklass "Upper East Side" som det kallas. Där bor det många människor och det skvallras mycket p.g.a en bloggerska som har utgett sig för Gossip girl. Ingen vet vem hon är och hon har koll på alla. De nyheterna som har något värde är på första sidan. På så sätt kan man inte komma undan med sina hemligheter. De lever ett glamouröst liv, med fester, skvaller och mycket mer. Men ibland hamnar de i knipa och inga pengar kan hjälpa de. Serien går på söndagar kl. 19. 00 på kanal 5. Ha det så bra...

Inga kommentarer: