söndag

Sunday...

Ja imorn är det skola kl. 8.30 och om en vecka är det påsklov. Nu sitter jag här och pluggar bl.a.

  • Tyska (typ 100 sidor)
  • Matte (måste göra lite, för annars kommer jag efter)
  • Engelska
  • So (snart prooooov)

I wanna have:

  • Våååår
  • En klänning från H&M.
  • Mina solglasögon - utomhus
  • ett par skor från DinSko
  • en Earth Hour varje månad

Allt för tillfället

Förutom en sak som jag måste berätta.

Jag hade volleyboll träning i torsdags och då fick jag j####gt ont i axeln. Jag kunde inte röra mig och min axel var helt förlamad. Jag började grina, men inte så mycket då. Så jag kunde inte ens gå till skolan i fredags. Jag och min pappa gick till vårdcentralen och där fick jag reda på att jag hade typ sträckt min muskel så att en liten del hade nästan gått sönder och den hade klämt ihop en nerv lite grann. Nu äter jag Alvedon och Ipren tillsammans och jag kommer inte kunna vara med på volleybollen i 1-2 veckor.

Vrf just jag====??????

Inga kommentarer: