lördag

Vet ni vem jag såg?




Ne, ingen särskild, bara Carolina Gynning. När jag gick till min franska i torsdags så såg jag henne i någon affär. Jag är säker på att det var hon.




I fredags såg jag Twilight och jag gillade den filmen verkligen. Den är så bra och snart kommer New Moon och Eclipse ut säkert. Paramore har skrivit låten i filmen. Jag gillade inte riktigt hur Rob Pattinson såg ut i filmen, men sen om man kollar på hur han ser ut i verkligheten så är han ganska snygg. So just go and see it and you will love it.




2 kommentarer:

Ellens sa...

Okej A, du måste lämmna den där filmen! Jag vet att det låter bissart och att det kommer ifrån mig. Men 3 inlägg om twilight som igentligen inte ska handla om det, men du får in filmen hela tiden! fattar inte hur du lyckas:%
leave that!

xoxo E

Nastie sa...

hah E men filmen är bra. Har du märkt att jag har blivit mycket bättre på att hålla mig.