tisdag

Rea!




Hej, vad händer? Jag var i stan igår och sprang förbi Wedins och såklart kom jag ut med 2 par skor och inte så dyra heller. Stövlarna kostade 449 kr och klackskorna kostade 49 kr. Jag menar vem kan tacka nej till det? Så mitt tips är att ni går till Wedins för att de håller på att stänga och bli Accent så det finns många skor både vinterskor och höstskor. Det finns säkert nåt för er också.



Här är lite info:



Wedinskoncernen driver idag två affärsområden med de tre kedjorna Accent, Morris och Rizzo inom accessoarer och skor i Norden.



Here they are:
1#
Detta blir mina vinterstövlar, eftersom mina andras dragkedja gick sönder. Pris: 449 kr. Affär Wedins. Bra: Ingen dragkedja, ganska säkra sulor, foder. Strl: 40.
2#
Lite 50-tals aktiga, somriga skor, perfekt till ljusa saker. Pris: 49 kr. Affär: Wedins. Bra: Sköna, åker inte av. Strl: 40.
3#
Det här är ett par andra partyskor som jag köpte för en vecka sedan. Pris: 199 kr. Affär: Wedins.
Bra: Bra klackar, passar till mycket, nice. Strl: 40.
Som ni kanske har fattat så köpte jag 3 par skor på 2 veckor :). På samma affär också så jag rekomenderar den verkligen...






Inga kommentarer: