tisdag

Jag måste gå vidare!!






Jag älskar twilight den är VÄLDIGT bra. Men jag känner att det inte går längre. Ska jag bara gå omkring och prata om det hela dagarna, glömma bort allt för en film, drömma att Rob Pattinson går i vår klass, att jag dessutom är kompis med han, komma hem från skolan och istället för läxorna - titta på youtube efter alla intervjuer som finns om filmen, prata om Twilight hela tiden, göra så att mina kompisar blir helt kassa på mig? Nej, jag tänker inte vara en sån människa mer. Jag går och köper filmen, kollar på den tills jag mår illa, slår den i väggen när jag efter ungefär 1000 gånger blir så himla arg på att den överhuvudtaget finns. Sen efter något år kommer en bättre film. Som jag kan gråta över. Då blir allt bra igen. Jag måste komma bort från den här filmen helt enkelt, men jag har inte räknat ut hur. För att just nu känns det som om jag kan kolla på den hela dagarna och fortsätta drömma. Jag är helt crazy, jag har börjat gilla rock bara för att det är 2 soundtrack i filmen som är rockmusik. Så snälla gör så att någon gör en bättre film. Och allt det här kommer knappast bli bättre när E går och kollar på filmen på helgen. Jag känner nästan att jag behöver gråta...:%






Så gott folk välkommen till verkligheten :)

Inga kommentarer: