torsdag

En lång promenad...

Hej idag så tog vi en lång promenad i skogen. Javet låter väldigt töntigt. Men det var jätteskönt.


Idag så gick jag upp av att telefonen ringde 11:10. Det blir så konstigt när en telefon ringer när man sover för att då tror man att man fortfarande är i drömmen. Först efter typ 10 sekunder så fattar man. Min dröm var helt crazy. Jag gick i en ganska stor skola. Min bästa kompis Jessica som har svart hår och är ganska blyg. Blev en blondin som blev värsta partyprissen. Sen så gick Rob Pattinson ------> (från twilight) i vår skola. Jag gick fram till honom och sa: Du spelade fett bra i filmen. Han svarade ingenting och bara gick. Vilken tråkmåns. Hans kompisar var typ några från Harry Potter. Asså vilken dröm. Och sen så vaknade jag av att telefonen ringde.


Och förresten så måste jag få tag på Twilight böckerna, men Pocket så jag har fullt upp.

1 kommentar:

Anonym sa...

din blogg är bra men du kanske borde skriva lite oftare eller?
--R