tisdag

Fullbokat!!

Hej, jobbig dag i dag. För det första så slutade vi 15.40 och sen åkte jag hem till min kompis Ellen jag hann knappt vara där så länge för att efter det så skulle jag på tyska. Nu är jag hemma igen och missa inte Ugly Betty som går på tisdagar alltså i dag kl. 20.00. Ganska fullbokat schema?

Sköt om er och läs Gossip Girl böckerna väldigt bra böcker som jag läser på två dagar.
Det här är böckerna i Gossip Girl serien:

Gossip Girl
Gossip Girl - Ni vet att ni älskar mig.
Gossip Girl - Allt och lite till
Gossip Girl - För det är jag värd
Gossip Girl - Det som passar mig
Gossip Girl - Leva livet här och nu
Gossip Girl - Ingen gör det bättre
Gossip Girl - Fiender i vått och tort
Gossip Girl - Bara i din fantasi
Gossip Girl - Det finns bara en av mig
Gossip Girl - Älskar, älskar inte

Inga kommentarer: