söndag

Om mig och om bloggen!!




Hejsan igen, jag ska ju skriva bloggen som en tidning och det innebär att jag kommer t. ex ha som öveskrift Mode & Skönhet och då skriver jag lite om det för den här veckan eller dagen.
Som ni redan vet så kallas jag för Nastie. jag vill driva den här bloggen för att jag vill att människor ska se att det faktiskt finns någon som kan hjälpa att t. ex vara mer ekologisk eller att man bara vill se hur jag gör för att bli ekologisk, men samtidigt så finns många fler saker att titta på i den här bloggtidningen. jag vill visa att man kan vara både en fashonista och samtidigt tänka på miljön.
Om mig då, jo jag är en tjej som går i 7:an och redan har bestämmt mig hur jag vill att mitt liv ska vara. Jag hoppas att jag får bra betyg i åttan och nian så jag kan komma in på Norra real. Sen så vill jag vidare i livet och för min del så betyder det att jag vill komma in på Handelshögskolan. För att komma in krävs mycket höga betyg så jag blir då helt enkelt tvungen att få bra betyg. Såklart, jag kanske ändrar mig, men som det ser ut nu så är det alternativet jag gärna skulle vilja ha.

Mina intressen är Fotboll, okej kanske inte så mycket nu då, men när jag förmodligen börjar i BP efter lovet så tror jag att det ändras. Jag gillar också Kaffe Latte t. ex efter en utmattande dag kan jag köpa det och då mår jag hur bra som helst. Jag vet att jag låter som värsta kaffeslukaren nu ,men fast än jag gillar det så färsöker jag att bara dricka det 1 gång i veckan eller så. Ett annat intresse är modell, jag håller tummarna nu att allt går bra med Stockholms Gruppen nu när jag har skickat bilder dit och fått svar om att skicka några till.

Inga kommentarer: